Nak Tahu Tak Bagaimana Nak Meruntuhkan Benteng Pertahanan Pasangan Anda & Buat Si Dia Terkulai Layu Dalam Pelukan Anda.. Hanya Dengan Ciuman?

Jika Sebelum Ini Anda Bercium Sekadar Cukup Syarat, Teruskan Membaca Dan Bongkar Rahsia Teknik Ciuman Terbaik Yang Akan Membantu Anda Buat Pasangan Anda Asyik & Lemas Dalam Nikmat Asmara!

Dari Meja Pengarang, 28 Jul 2016

Assalamualaikum, dan Salam Sejahtera,

Sebagai individu yang sering mencari ilmu untuk buat pasangan anda puas di ranjang, saya pasti anda tidak akan melepaskan peluang sekiranya anda dapat mempelajari teknik ciuman yang telah terbukti akan buat pasangan anda terkulai layu dalam nikmat asmara dan menyerah diri sepenuhnya kepada anda.

Dan anda pasti tertanya-tanya benarkah ciuman mempunyai kuasa yang begitu hebat hinggakan hanya dengan mempelajari cara bercium yang sebenar, anda akan mengalami nikmat bercinta yang belum pernah anda dan si dia rasai sebelum ini.

Jawapannya Ialah “YA”

Sebenarnya, kuasa ciuman adalah begitu hebat dan boleh menentukan sama ada anda akan berjaya memuaskan pasangan anda atau pun tidak. Namun begitu, teknik bercium jarang sekali diberi perhatian berbanding ilmu-ilmu asmara yang lain, lantas membuat kan ilmu ciuman dianggap tidak begitu penting dan tidak perlu dihalusi dalam hubungan di ranjang.

Sebagai pemilik laman web Info Seks Melayu yang memberikan informasi dan tip berkaitan seks sihat sejak tahun 2008, saya banyak menerima permintaan daripada pembaca yang inginkan tip dan nasihat untuk meningkatkan kualiti hubungan rumahtangga mereka.

Dalam banyak-banyak soalan yang saya terima, terdapat satu soalan yang mengejutkan saya. Soalan tersebut berkaitan dengan “Bagaimana hendak bercium?”

Takkanlah Nak Bercium Pun Tak Tahu??

Nampak kelakar kan? Tetapi setelah melakukan follow up, rupanya memang ramai yang tidak tahu cara, teknik atau kaedah yang betul untuk bercium..

Masalah-Masalah Yang Sering Mereka Hadapi Ialah:

  • Connector.

    Tak tahu bagaimana cara yang betul untuk memulakan ciuman

    Betul ke ciuman perlu dimulakan pada pipi? atau leher? atau terus di bibir?

  • Connector.

    Tak tahu bagaimana untuk menggerakkan lidah ketika bercium

    Cemana nak jolok lidah tu.. kadang-kadang rasa nak termuntah pun ada…

  • Connector.

    Tak tahu kat mana nak letak tangan ketika bercium

    Kat mana nak letak tangan masa bercium? Nak peluk ke atau nak usap si dia? Perlukah saya raba-raba badannya? …

  • Connector.

    Tak tahu posisi badan yang sesuai ketika bercium

    Nak berdiri ke nak duduk? Atau berbaring? Siapa yang perlu berada di atas, saya atau si dia?

  • Connector.

    Tak tahu maksud keluhan dan desahan si dia ketika bercium

    Si dia mengeluh ketika saya mencium beliau, tetapi tak tahu adaka keluhan atau desahan beliau menandakan beliau puas atau kecewa..

  • Connector.

    Tak tahu sama ada si dia benar-benar puas atau tidak ketika bercium

    Macam mana saya nak tahu sama ada si dia puas atau tidak dengan ciuman saya? Entah-entah si dia berlakon gembira dengan ciuman saya untuk menjaga hati saya…

Anda Tahu Tak Jawapan Untuk Soalan-Soalan Di Atas?

Atau anda sedang bertanyakan soalan-soalan yang sama kepada diri anda sekarang ini?

Jika anda tak tahu jawapan untuk soalan-soalan di atas dan ingin tahu jawapannya, teruskan membaca. Jika anda telah tahu jawapannya pun, teruskan juga membaca kerana ilmu yang akan saya berikan bukan sahaja dapat menjawab soalan-soalan di atas, tetapi akan meningkatkan skill ciuman anda ke tahap yang tidak pernah anda mimpikan boleh anda capai!

Seperti yang saya katakan tadi, banyak soalan-soalan yang sering saya terima berbanding teknik bercium. Saya boleh menjawab soalan-soalan yang ditanyakan kepada saya dengan balasan email, atau chatting melalui Facebook, tetapi sampai bila?

Tentulah lebih mudah sekiranya saya mengumpulkan semua tip dan jawapan ini ke dalam satu panduan yang lengkap, untuk memudahkan pasangan suami isteri yang ingin meningkatkan kebahagiaan rumah tangga mereka dengan mempelajari teknik ciuman sebenar membuat rujukan..

Dengan mengambil kira faktor-faktor di atas, maka terhasillah sebuah panduan lengkap berkaitan ciuman yang belum pernah diterbitkan sebelum ini, 100% di dalam Bahasa Melayu.

Memperkenalkan Panduan Seni Ciuman

Edisi 2016

Ebuku seni ciuman 2016

Panduan E-buku Seni Ciuman ini menghimpunkan tip dan teknik ciuman terbaik yang tidak pernah didedahkan di dalam Bahasa Melayu sebelum ini. Edisi pertama E-buku ini telah saya terbitkan pada Mac 2012 dan Alhamdulillah mendapat sambutan yang sangat-sangat menggalakkan. Pelbagai maklum balas positif yang saya terima dari pemilik panduan ini.

Anda boleh baca sendiri pada laman Testimonial di laman web ini.

Namun begitu sebagai manusia, tidak ada yang sempurna. Saya juga menerima kritikan membina dan senantiasa membaiki kualiti dan menambah isi kandungan atas permintaan pelanggan. Dan kini Panduan Seni Ciuman ini telah dinaiktaraf kepada edisi terbaru, iaitu Edisi 2016.

Boleh dikatakan E-buku ini hampir sempurna setelah diperbaiki selama hampir 4 tahun.

Saya jamin persepsi anda terhadap ciuman akan berubah sepenuhnya selepas anda habis membaca panduan ini dan jangan terkejut sekiranya selepas ini pasangan anda akan terus menyerah diri dan lemah di dalam pelukan anda hanya dengan ciuman anda!

Seperti kata pujangga terkenal Belanda, “Daniel Heinsius”;

Anda mungkin boleh menjajah dengan pedang, tetapi anda akan dijajah hanya dengan ciuman…Daniel Hiensius

Mereka Yang Berpuas Hati

Tak Menyesal Ikut Cakap Isteri

Salam Tuan,

Secara jujur pada mulanya memang saya malas nak beli ebook online ni. Dah pernah kena tipu dengan penjual ebook online. Tapi isteri paksa juga suruh beli. Ingatkan apa yang best sangat, tapi lepas saya baca ebook tuan, memang detail tuan cerita dari A to Z. Tak menyesal saya ikut cakap isteri. Semoga tuan terus menerbitkan ilmu yang susah nak dapat ni.

Terima kasih banyak-banyak.

En. Kamarul
28 June 2016

Ilmu-Ilmu Di Dalam Panduan Seni Ciuman Yang Akan Menukar Anda Kepada Seorang Pakar Ciuman

Teknik Asas Ciuman

Teknik Asas Ciuman

Tahu tak terdapat bukan satu, bukan dua, tetapi 3 teknik utama asas ciuman? Pelajari teknik-teknik asas ini untuk mengukuhkan asas ciuman anda sebelum mempelajari teknik-teknik yang lebih “advance”. Dengan mempelajari asas-asas ini anda akan lebih bersedia untuk memantapkan diri anda untuk menguasai teknik ciuman yang lebih hebat untuk membuat pasangan anda kagum dengan kehebatan Skill ciuman anda!

Teknik Ciuman Perancis

Teknik Ciuman Perancis (Yang Sebenar)

Bukan main jolok je lidah tu yer.. ketahui bagaimana nak gerak lidah dengan betul ketika bercium untuk buat si dia semakin ghairah (dibuktikan secara saintifik). Pelajari variasi gerakan lidah terbaik dalam Teknik Ciuman Perancis yang akan buat si dia lemas dalam pelukan anda. Jangan terkejut jika selepas anda amalkan teknik ini, si dia pula yang tidak dapat mengawal lidahnya..

Teknik-teknik Ciuman ‘Advance’

Teknik-teknik Ciuman ‘Advance’

Jangan terkejut dengan kehebatan teknik-teknik ciuman yang “Advance” ini. Saya jamin teknik-teknik ciuman ini belum pernah anda cuba! Pernah cuba ciuman eskimo? ciuman bunga ros? ciuman rama-rama? ciuman tawanan perang? dan banyak lagi. Pelajari teknik-teknik ciuman yang unik dan hebat ini dan berikan kejutan kepada si dia! Beri pengalaman baru kepada si dia dengan sensasi yang tidak pernah beliau alami, hanya dengan teknik-teknik ciuman yang sensual dan erotik ini.

Tips Ciuman – Bagaimana Untuk Membaiki Ciuman

Tip Ciuman – Bagaimana Untuk Membaiki Ciuman

Ketahui bagaimana untuk bercium dengan lebih baik, dan sempurna. Tip lengkap ini akan meningkatkan Skill ciuman anda sehingga 300%. Jika sebelum ini banyak kekurangan dalam teknik bercium anda, bahagian ini akan menghapuskan semua itu supaya anda akan bercium dengan sempurna tanpa sebarang cacat cela. Ini sudah pasti akan mengejutkan pasangan anda dengan kehebatan anda ketika bercium.

Tips Ciuman – Reaksi Ciuman

Tip Ciuman – Reaksi Ciuman

Reaksi pasangan anda ketika bercium, maksud dan bagaimana untuk bertindak balas kepadanya. Kenapa si dia masih mencium anda tetapi pada masa yang sama menolak badan anda ke belakang? Atau kenapa si dia mencium anda tetapi tidak membenarkan anda menyentuh badannya? Atau bagaimana pula jika si dia terus mencium anda tetapi tidak langsung menyentuh tubuh anda? Kenapa yer?…

Semua persoalan tentang reaksi si dia ketika bercium akan dibongkar di bahagian ini. Ketahui apakah maksud setiap pergerakan pasangan anda ketika bercium dan bagaimana untuk bertindak balas terhadap reaksi tersebut. Tiada lagi suasana yang akan buat si dia hilang mood, atau beliau tidak bersedia untuk aksi seterusnya selepas bercium. Kawal situasi dan biarkan drama anda dan si dia berakhir seperti yang anda inginkan.

Tips Ciuman – Kesalahan Semasa Bercium

Tip Ciuman – Kesalahan Semasa Bercium

Jangan terkejut jika anda selalu melakukan kesalahan-kesalahan ini ketika bercium! Ramai yang tidak tahu perkara yang dinyatakan di bahagian ini harus dielakkan sama sekali ketika bercium kerana akan merimaskan pasangan mereka dan menghilangkan ‘mood’ untuk ‘aktiviti’ seterusnya. Tip lengkap ini akan buat anda bercium dengan sempurna dan sudah pasti tiada lagi halangan daripada si dia untuk aktiviti panas seterusnya di ranjang.

Teknik Ciuman – Lokasi Tangan Ketika Bercium

Teknik Ciuman – Lokasi Tangan Ketika Bercium

Lokasi tangan yang sesuai ketika bercium. Kat mana nak letak tangan ketika bercium? Nak letak kat pipi? Atau letak kat leher? Ke nak usap-usap belakang si dia? Baca sampai habis bab ni dan tiada lagi masalah tak tahu kat mana nak letak tangan ketika bercium.

Ketahui lokasi dan gerakan tangan yang paling efektif dan berkesan untuk menambah kenikmatan kepada si dia ketika bercium. Jangan terkejut jika selepas beberapa ketika anda mengamalkan tip dalam bahagian ini, si dia pula yang memandu tangan anda ke bahagian sensitif di tubuhnya!

Tips Ciuman – Latihan Ciuman

Tip Ciuman – Latihan Ciuman

Latihan-latihan terbaik untuk meningkatkan teknik ciuman anda ke tahap yang paling atas! Latihan-latihan yang terkandung di dalam bahagian ini akan membantu anda untuk memperbaiki dan meningkatkan teknik ciuman anda. Anda boleh berlatih dengan sendiri dengan menggunakan latihan yang diajarkan. Dan apabila tiba masanya, buat si dia asyik digomol bibir anda dengan ciuman yang mantap!

Ilmu-ilmu yang terkandung di dalam panduan ini adalah lebih daripada cukup untuk menukar anda daripada seorang yang handal bercium, kepada seorang PAKAR CIUMAN!

Setelah Mempelajari Semua Ilmu Yang Terkandung Di Dalam Panduan Ini, Saya Jamin Anda Akan:

  • Connector.

    Mengejutkan pasangan anda kerana betapa hebatnya anda ketika bercium

    Sudah pasti si dia akan mencari jalan untuk mencuri ciuman anda seberapa kerap yang mungkin.

  • Connector.

    Buat si dia hilang kawalan diri ketika bercium

    Selepas ini anda tidak perlu lagi bersusah payah mencari jalan menggoda pasangan anda untuk aksi-aksi seterusnya setelah anda selesai mencium si dia, kerana sudah pasti si dia yang akan memulakannya dulu!

  • Connector.

    Buat si dia kembali jatuh cinta kepada anda

    Dengan ciuman-ciuman manja yang romantik, dan boleh anda lakukan pada bila-bila masa sahaja. Tingkatkan kemesraan hubungan suami isteri seperti semasa bercinta dahulu.

  • Connector.

    Memanjangkan usia anda berdua (dengan izin Tuhan)

    Ya, jangan terkejut jika kajian saintifik oleh para Saintis menunjukkan mereka yang selalu bercium akan memanjangkan jangka hayat mereka sehingga 5 tahun berbanding mereka yang kurang bercium.

  • Connector.

    Menghilangkan stress sepanjang hari

    Tahukah anda setiap kali anda bercium, satu hormon yang dipanggil hormon ‘oxytocin’ akan dikeluarkan dari badan dan hormon ini berfungsi untuk menghilangkan segala stress dan membuatkan anda berasa lebih tenang. Apabila masing-masing lebih tenang, sudah pasti tiada masalah untuk bersama.. :)

  • Connector.

    Menyemarakkan kembali asmara yang telah pudar

    Dengan teknik-teknik ciuman yang romantik. Jika anda rasakan dia semakin jauh dengan anda, mulakan dengan ciuman kecil di pipi sebelum ke tempat kerja diikuti ciuman yang sama sebelum tidur. Lama kelamaan, boleh amalkan tips-tips advance yang terdapat di dalam panduan ini. Semuanya diajarkan di dalam panduan ini khusus untuk mengembalikan kehangatan dan kenikmatan berumahtangga!

  • Connector.

    Meningkatkan peluang untuk bersama di ranjang

    Jika si dia sering memberi alasan ketika anda berkeinginan, cium sahaja si dia dengan teknik ciuman menggoda yang diajarkan di dalam panduan ini dan saya jamin si dia akan tewas dengan ciuman anda. Tiada lagi alasan dari si dia untuk tidak bersama di ranjang dengan teknik ciuman hebat anda.

Mereka Yang Berpuas Hati

Hubungan Asmara Menjadi Semakin Seronok

Alhamdulillah..terima kasih di atas tawaran. Untuk makluman pada mulanya saya agak malu untuk menyarankan perkara ini pada suami.. takut suami ingat saya syok sendiri. Saya tidak mahu dia beranggapan saya mementingkan diri sendiri. Lagipun setakat ini saya masih mencapai kepuasan asmara, cuma tekniknya selalu sama bermula foreplay hingga penamat.. Tapi lepas cuba teknik-teknik dalam ebook yang didownload.. nampak ada sedikit perubahan dan hubungan asmara menjadi semakin seronok. Jika ada buku-buku yang dapat membantu saya harap admin masih sudi memaklumkan saya.. terima kasih

Testimonial Seni Ciuman
13 March 2014

Baik, Saya Berminat!

Berapa Harganya dan Bagaimana Saya Nak Dapatkan Panduan Ni?

Tanniah! Anda telah membuat keputusan yang bijak.

Tapi Tunggu Jangan Buat Tempahan Lagi

Lihat di bawah kerana saya ingin memberikan panduan-panduan edisi terhad ini sebagai bonus untuk membantu anda meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.

3 Bonus Hebat

Pelengkap Ilmu Asmara

Ebuku seni komunikasi 2016

BONUS 1 – Panduan Seni Komunikasi

Screenshot Seni Komunikasi 2016

Pernah tak anda rasa pasangan anda tidak memahami diri anda?..

Perasaan ini bukan masalah terpencil dan boleh dikatakan setiap pasangan suami isteri pernah mengalaminya. Saya pasti anda dan pasangan juga tidak berkecuali. Kadang-kala anda dan pasangan bergaduh atau bermasam muka hanya kerana perkara kecil dan remeh-temeh. Anda mungkin tidak sedar, tetapi sebenarnya perkara ini terjadi akibat daripada teknik komunikasi yang tidak sihat antara anda dan pasangan anda.

Panduan ini akan menyelesaikan masalah ini buat selama-lamanya.

Sekarang anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada perbalahan rumahtangga kerana E-Buku Seni Komunikasi ini akan memberikan anda teknik komunikasi terbaik yang akan membuat kan anda dan pasangan berkomunikasi dengan sihat, sekali gus mengembalikan kemesraan hubungan suami isteri.

Melalui panduan ini anda akan mempelajari:


  • Teknik-teknik komunikasi sihat yang telah dipersetujui oleh pakar psikiatri antarabangsa telah dibuktikan berkesan untuk mewujudkan sesi komunikasi sihat antara pasangan suami isteri untuk membuat hubungan suami isteri lebih mesra dan intim.

  • Bagaimana untuk menambat kembali hati pasangan anda hanya dengan mengamalkan teknik komunikasi sihat dalam aktiviti harian. Sangat mudah dan tidak perlu perubahan yang ketara, hanya sedikit ubahsuaian dalam komunikasi harian tetapi kesannya amat positif dan sangat ketara.

  • Bagaimana untuk mengelakkan, atau menghapuskan sama sekali perbalahan-perbalahan yang tidak seharusnya berlaku hanya kerana komunikasi yang tidak sihat. Ketahui bagaimana untuk meredakan situasi tegang dan membuat si dia kembali tenang dengan mudah tanpa perlu bersusah-payah.

  • Kesalahan-kesalahan yang sering anda lakukan tanpa anda sedari ketika berkomunikasi dengan pasangan. Jangan terkejut sekiranya anda sering melakukan kesalahan-kesalahan ini kerana kesalahan-kesalahan ini sering dianggap remeh, tetapi kesannya terhadap hubungan suami isteri amat besar. Elakkan dari melakukan kesalahan-kesalahan ini untuk meningkatkan kemesraan hubungan suami isteri.

  • Bagaimana untuk mendapatkan kembali masa bersama yang berkualiti, hanya anda berdua tanpa sebarang gangguan. Sebenarnya masa bersama berdua sangat-sangat penting untuk mengembalikan keintiman suami isteri dan mengekalkan kemesraan dalam hubungan rumah tangga yang telah lama dibina.

  • Bagaimana untuk menjadi seorang suami atau isteri yang pandai mengambil hati pasangan anda hanya dengan mengamalkan teknik komunikasi yang sihat. Tidak perlu beri hadiah yang mahal, atau makan malam romantik setiap. Cuma amalkan teknik komunikasi sihat ini untuk sentiasa membuat anda sentiasa dekat di hati si dia.

Dan pelbagai lagi tip komunikasi sihat yang dijamin akan meningkatkan keserasian dan toleransi anda berdua. Pelajari dan amalkan tip dan teknik komunikasi sihat ini untuk membuat hidup berumah tangga lebih mesra, intim dan bahagia setiap masa dan setiap ketika.

  • Bernilai RM27.00
Ebuku seni bahasa tubuh 2016

BONUS 2 – Panduan Seni Bahasa Tubuh

Screenshot Seni Bahasa Tubuh 2016

Ilmu Bahasa Tubuh, atau dikenali sebagai “Body Language” adalah ilmu membaca dan menterjemahkan isyarat dan gerakan yang dilakukan oleh tubuh badan. Masih ramai yang tidak tahu banyak gerakan yang dilakukan oleh setiap bahagian tubuh badan membawa maksud unik yang boleh dibaca dan digunakan untuk memahami individu terbabit.

Panduan Seni Bahasa Tubuh akan mengupas setiap soalan berkaitan ilmu bahasa tubuh yang bermain di minda anda!

Panduan ini mengandungi 114 contoh isyarat dan gerakan tubuh yang merangkumi isyarat mata, kepala, mulut, lengan, tangan dan kaki yang selalu dilakukan oleh manusia dalam kehidupan seharian, beserta penjelasan terperinci untuk membantu anda menjadi pakar dalam membaca bahasa tubuh!

Sebagai contoh tahukah anda apakah yang dimaksudkan dengan gerakan mata yang melihat ke kiri kemudian ke atas? Atau apakah mesej yang ingin disampaikan jika seseorang individu berjabat tangan dengan anda dengan tangannya dihalakan ke bawah? Bagaimana pula jika si dia tiba-tiba membetulkan gelang, jam atau tali leher? Adakah si dia berasa bosan atau tidak selesa?

Semua gerakan yang dilakukan secara sedar atau tanpa sedar mempunyai maksud tersendiri yang boleh anda ketahui melalui Panduan ini!

Dengan mempelajari seni bahasa tubuh, anda akan:


  • Mengetahui sama ada pasangan anda menipu atau bercakap benar berdasarkan isyarat mata, tangan dan tubuh yang dilakukan oleh si dia. Tidak perlu lagi meneka kerana anda sudah pasti tahu kebenaran sebenar hanya dengan membaca gerakan tubuh badan si dia.

  • Mengubah penampilan anda menjadi seorang yang kelihatan yakin dan berkarisma hanya dengan mempraktikkan gerakan-gerakan anggota tubuh yang membawa mesej positif. Ya hanya dengan mengubah gerakan-gerakan tubuh anda, anda akan tampil yakin dan penuh dengan karisma di kaca mata masyarakat.

  • Menjadi seorang yang mudah didekati dengan mempelajari konsep “wilayah tubuh” dan “topeng bahasa tubuh”. Selepas ini tiada lagi masalah untuk mendekati atau merapatkan diri dengan pasangan anda. Hanya dengan mengamalkan kuasa bahasa tubuh yang jarang didedahkan ini.

  • Mengetahui sama ada si dia benar-benar selesa atau bosan ketika bersama anda hanya dengan memerhatikan reaksi gerakan tubuh beliau. Kadang-kala si dia mahu menjaga hati anda dan berkata sebaliknya. Tiada lagi masalah dengan membaca gerakan tubuh beliau. Dengan mudah anda boleh mengubah situasi untuk buat si dia lebih selesa dengan ilmu ini.

  • Belajar bagaimana untuk mengatakan “Tidak” tanpa mengecewakan si dia hanya dengan melakukan gerakan anggota tubuh yang sesuai seperti yang diajarkan di dalam panduan ini. Elakkan dari membuat si dia kecewa apabila anda mengatakan tidak. Sangat mudah dengan ilmu bahasa tubuh yang unik ini.

Dan banyak lagi teknik bahasa tubuh yang perlu anda pelajari. Ilmu-ilmu di dalam panduan ini akan membantu anda menjadi lebih yakin dengan penampilan anda, dan menjadi pakar dalam membaca maksud bahasa tubuh pasangan anda.

Jangan terkejut selepas mengamalkan ilmu-ilmu yang anda pelajari dari panduan ini, pasangan anda menjadi hairan kerana anda berubah menjadi seorang yang lebih memahami beliau, sekali gus membuat beliau semakin sayang kepada anda setiap masa dan setiap ketika.

  • Bernilai RM45.00
Ebuku seni ciuman payudara 2016

BONUS 3 – Panduan Seni Ciuman Payudara

Screenshot Seni Ciuman Payudara 2016

Jangan terkejut jika saya katakan kebanyakan kaum lelaki tidak tahu teknik sebenar untuk membelai payudara wanita.

Sama ada mereka akan terus menggomol payudara isteri mereka dengan rakus sedangkan si isteri belum benar-benar bersedia; atau mengambil masa yang terlalu lama pada payudara sehingga menyebabkan isteri mereka berasa bosan dan hilang mood!

Sayang sekali kerana jika payudara isteri dibelai dengan teknik yang betul, tiada lagi masalah isteri tak puas dan jemu ketika berasmara. Jangan tak tahu payudara wanita adalah anggota seks yang penting dalam permainan di ranjang. Oleh itu rugi jika anda tak belajar bagaimana untuk membelai bahagian ini dengan teknik yang betul.

Tetapi jangan risau kerana Panduan Seni Ciuman Payudara ini akan memberikan ‘modus operandi’ terbaik untuk membelai payudara isteri anda sehingga beliau mendesah kesedapan dengan nikmat.

Melalui panduan ini anda akan mempelajari:


  • Bahagian-bahagian payudara dan perbezaan tahap sensitiviti untuk setiap bahagian payudara. Jadi anda akan tahu bahagian mana yang perlu diberi perhatian terlebih dahulu, dan sebaliknya. Tiada lagi masalah isteri tidak bersedia untuk anda menggomol payudara beliau. Silap hari bulan beliau pula yang akan memandu tangan anda kerana tidak tahan nikmat yang anda berikan.

  • Jenis-jenis payudara dan apakah teknik menggomol payudara yang sesuai untuk setiap jenis payudara. Untuk isteri, kenali jenis payudara anda dan bagaimana anda boleh membantu suami untuk membelai payudara anda. Jangan terkejut jika lain bentuk payudara, lain tahap sensitivitinya. Ramai yang tak tahu perkara ni dan menganggap semua jenis payudara adalah sama. Pelajari ilmu ni tiada lagi masalah isteri tak puas ketika anda menggomol payudara beliau.

  • Teknik sebenar untuk melayan dan membelai payudara isteri anda sehingga buat si dia hilang kawalan diri hanya dengan rangsangan pada payudara. Bukan main redah je. Anda perlu tahu bila hendak gunakan tangan, dan bila pula hendak menggunakan bibir dan lidah. Anda perlu belajar teknik yang betul untuk buat isteri lemah dan cair ketika anda menggomol payudara beliau.

  • 11 tip unik permainan payudara menggunakan tangan, bibir dan lidah yang akan mengejutkan isteri anda dan memberi nikmat baru yang belum pernah beliau rasai sebelum ini. Tip advance ini sangat hebat, oleh itu amalkan setiap kali foreplay untuk membuat isteri ghairah sehingga ke puncak, hasilnya beliau akan bersedia sepenuhnya untuk aksi panas di ranjang.

Dan banyak lagi tip dan teknik membelai payudara yang akan membuka mata anda bagaimana hanya dengan mengamalkan teknik menggomol payudara sebenar ini, si dia akan lemas dengan nikmat, cair dan hilang kawalan diri dalam keasyikkan.

  • Bernilai RM33.00

Semua Bonus Ini Bernilai RM105…

Tetapi saya beri PERCUMA kepada anda! Anda hanya perlu mengeluarkan kos sebanyak RM30.00 untuk mendapatkan Panduan Seni Ciuman dan Bonus-Bonus Eksklusif ini!

Hanya RM30.00

  • Connector.

    Adakah berbaloi membuat pelaburan sebanyak RM30 untuk semua panduan-panduan hebat ini?

    Ya sangat-sangat berbaloi dengan ilmu yang akan dapati dan pelajari dari panduan-panduan yang hebat ini. Melabur untuk mendapatkan ilmu tidak pernah merugikan!

  • Connector.

    Adakah panduan-panduan ini akan membantu anda meningkatkan pengetahuan ilmu seksual anda dan menjadikan anda lebih hebat diranjang?

    Sudah pasti! Ilmu-ilmu yang terdapat di dalam panduan-panduan ini telah terbukti keberkesanannya hasil dari kajian yang terperinci oleh pakar-pakar seksual. Oleh itu anda tidak perlu ragu-ragu akan keberkesanan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam panduan-panduan ini.

  • Connector.

    Kenapa saya memberikan panduan-panduan ini dengan harga yang sangat rendah sedangkan saya boleh menjual panduan-panduan ini secara berasingan?

    Jawapannya sangat mudah, kerana saya ingin membantu anda menambahkan ilmu yang dapat memberikan kebahagiaan sepenuhnya kepada rumahtangga anda. Ingat, ilmu-ilmu yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit adalah sukar dicari!

Jangan berlengah lagi. Klik butang tempah sekarang di bawah dan dapatkan panduan ini sekarang juga.

Seni ciuman device compatibility
Himpunan
0
Mukasurat
Dengan
RM0
Nilai Bonus Percuma
Hasilnya
0+
Pembeli Berpuashati

Mereka Yang Berpuas Hati

Lebih Mesra Susah Untuk Lepas Nak Berkepit Jee

Waalaikumsalam dan Selamat Sejahtera jugak. Alhamdulillah sihat adanya saya dan suami sudah membaca semua teknik-teknik yang diberi di dalam Seni Ciuman dan ketiga-tiga buku yang diberi tetapi kami tidak dapat bersama kerana suami outstation at sabah..pagi tadi beliau berangkat dan kemungkinan lusa beliau balik. Tetapi semalam, saya ada mencuba ketika suami tengah tidur saya menggoda dengan ciuman di leher, telinga, pipi dan ternyata suami saya menyukai ciuman tersebut, malah beliau menarik muka saya dan kami berciuma. Pada dasarnya saya takut dan malu kerana saya tidak pernah buat sedemikian ke beliau.

Malah suami saya membalas apa yang saya buat ke beliau, saya amat menyukai dan jantung saya bergerak pantas dan ciuman di payudara amat saya suka, suami saya membaca buku tersebut, saya tidak dan tidak tahu apa yang terkandung di dalam buku tersebut, suami melayan saya "huiiiii" tak dapat saya nak gambarkan..saya harap en faham apa yang saya maksudkann..

Bagi pihak saya, saya ucapkan terima kasih kerana dengan buku-buku tersebut membuatkan kami lebih mesra dan susah untuk lepas nak berkepit jee.. Hehehe

Terima kasih sekali lagi...

Testimonial Seni Ciuman
14 August 2012

Jika Anda Masih Teragak-Agak Untuk Membuat Sedikit Pelaburan Yang Akan Membolehkan Anda:

  • Connector.

    Memiliki 4 Panduan Berkualiti Tinggi

    Penuh dengan ilmu, teknik, dan tips hebat, tidak pernah didedahkan sebelum ini yang boleh anda amalkan seumur hidup anda untuk membahagiakan pasangan anda.

  • Connector.

    Mempelajari dan memdalami ilmu-ilmu asmara...

    Yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas yang dijamin akan memberikan pengalaman baru yang penuh nikmat kepada hubungan asmara anda dan si dia.

  • Connector.

    Menambat kembali hati si dia...

    Dengan skill baru anda di ranjang, membuatkan beliau teruja dan puas sepenuhnya ketika berasmara.

Saya pasti anda tidak akan membaca apa yang saya tulis sehingga ke sini…

Saya yakin anda adalah seorang yang mahukan perubahan dan tidak akan teragak-agak untuk membuat pelaburan terhadap sesuatu yang dijamin akan menguntungkan anda pada masa depan, yang akan memberikan kebahagiaan di dalam kehidupan anda yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

Jangan tergolong di antara golongan mereka yang lebih mementingkan wang ringgit daripada segalanya kerana wang ringgit boleh dicari, tetapi ilmu yang boleh dijamin boleh memberikan kebahagiaan adalah sukar untuk didapati.

Jangan lepaskan peluang ini dan jangan lagi teragak-agak untuk mendapatkan panduan ini. Percayalah pelaburan yang anda lakukan untuk hari ini akan memberikan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit, sehingga ke akhir hayat!

Klik Butang Tempah Sekarang di Bawah dan Dapatkan Pakej Seni Ciuman Sekarang juga.